en salig blandning :)


Efterrätten ! Citronparfait, apelsinsorbet, jordgubbar, sockerkakscrumble.


Outfiten för söndagen. tröjan införskaffad från Birsta



På Måndagen kom Farmor & Farfar på besök och jag fick dessa två söta änglar av dom. :) Tack så mycket!♥





Louise kom även och hälsade på. äntligen! av henne fick jag också en present jag ska försöka använda flitigt ;) tack!♥


På tisdagen åkte jag och mattias till Bollnäs och kikade. Det blev lunch på lilla K där Mattias förra klasskompis jobbade. Han bjöd på fika efter maten :)




Jag har världens bästa kamera. :)


Visst?! :)





Idag ska jag åka till näsberg för att gratta sötnosen Sara Ekström som blir hela 18 år idag ! :) GRATTIS!
vi ska även packa för att dra till stockholm i morgon. :)
så, TalkToYouLater!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0