S:A Berget

Södra Berget i Sundsvall

Lam med potatis, min middag :)


A la Mattias!


I restaurangen, med den fina utsikten !
Nu såhär precis efter den underbara middagen jag fick av mattias, min kock i köket! ska jag berätta för er om the days up here in sundsvall. :)
Efter ett grymt sextontimmarspass igår var vi härligt överpigga i både servisen och köket.
"Det var en gång två kameler som var ute och gick. så fick den ena en kanelbulle i ansiktet!" Emmas suuuuuperdåliga skämt, (som var riktigt bra och roligt igår) skrattade vi åt så jag tror vi höll på att dö. Att man kan bli så trött så att allt går att skratta åt!
klockan 01 igår natt efter jobbet tog vi oss en drink nere i baren, Jag Mattias Bea och Caroline.  

En summerdrink åt mig, och en öl till Mattias :)




Bea och Caroline, två servisbrudar jag umgåtts med de senaste tre dagarna :) Härliga tjejor!




Utsikten utanför hotellet






Nu ska jag be om efterrätten!
Cya! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0