Sånt ni borde veta :)




Glass nummer 1


Glass nummer 2





Mattias och Rocky :)

NU var det länge sedan jag skrev någonting vettigt här på bloggen. meeen... det är väl sånt som inte alltid behövs heller antar jag ;>
I helgen var jag i alla fall på "Crusing", eller bilträff som det kanske kallades, tillsammans med Mattias och hans vänner. i Söderhamn- Elinas hemort! ;) Rätt mysigt ställe må jag säga, med alla byggnader och och vägar som går kors och tvärs genom staden.  
Jag och Mattias var även och fikade på Lill-Babs Cafär där Lill-Babs själv var och pysslade ute med rabatterna:) 
Fixa bilen gjorde vi också. Eller, Mattias rättare sagt! Jag och Hanna tog oss en promenad runt byn med doggen Rocky istället :)
Igår var det hela 15 grader ute, inte ett moln på himlen så det blev inte bara en glass i solen utan två(!) Efter en 10 minuters lektion, (som var vår ända lektion under hela dagen....!) mumsade vi i oss den första glassen. Den andra slank i när vi hade kommit till Bollnäs, jag Mattias och hans föräldrar. :)
Idag har vi haft en  50 minuters lektion och sen slutat. GRYM vecka kan jag lova er att detta är. SÅÅÅ underbart skönt att börja halv 1 och sluta halv 2 :) Dansa ska vi göra i morgon... hm....

Later <3

Kommentarer
Postat av: J u L i A

Hejsan! :) Allt bra med dig?

Kram!

2010-04-27 @ 19:04:30
URL: http://nikons.blogg.se/
Postat av: eeeevaveva

va korta ben mattias fick på bilden! ha ha ha

2010-04-27 @ 21:28:07
URL: http://mickelssons.blogg.se/
Postat av: Latte Liten

Kul att du är intresserad av att recensera "Ellie på höga klackar". På söndag tar jag mitt beslut. Titta in då ;)

2010-04-28 @ 01:26:55
URL: http://latteliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0