"Glad påsk alla Ljus-Darlingar"

Praktiken är slut. Lite tråkigt kanske... Nu är det lov. -Underbart! 
Igår var det långfredagen,  vilket betyder att man ska sitta ute på en is från kl.4 på morgonen och fiska. Men, jag och Mattias tog skotern till isen vid 10 istället. När vi kom hem satte jag fart på Mattias och vi städade hans rum i 5 timmar (!).  Väldigt fint blev det i alla fall. :)

Idag har vi, Grattat John där det bjöds på smörgåstårtor och fika. Hälsat på min söta familj, Där det blev påskbord med både en förrätt, varmrätt och en efterrätt. Sen åkte vi hem till Mattias familj och åt ännu mer, det vill säga en hel kalkon... plus efterrätt. behöver jag säga att jag är mätt nu? :)
Nåja. Nu är det natta! Bilderna lägger jag upp här i morgon, Jag lovar! =D

Pussinatt.
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0