Flip flops





Tänkte jag skulle visa er mina söta Flip flops-Örhängen jag fick av min söta mormor förra sommaren. Visst är dom söta??? och dom ger en underbar sommarkänsla.  :)

Skolan har i alla fall börjat nu, och det känns verkligen att det går mot sluttampen. Jag menar att det är nu alla prov och test kommer. Utvecklingssamtalen och betygsprat. Usch. sånt gillar vi inte speciellt mycket!
Just nu sitter jag och pluggar till ett av dom två proven vi har tills på Fredag i Sammhällskunskap. Brott och straff. Inget jag är så insatt i... Speciellt inte det där med alla sorters domstolar!
Nåja... tillbaks till pluggandet kanske??....

KÄRLEK<3

Kommentarer
Postat av: Latte Liten

Jättesöta ;)

2010-04-22 @ 16:30:07
URL: http://latteliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0