Hudik marknad

Fredagen spenderades med Emelie Agnes och Sara, mina pinglor! :)
Lördagen åkte jag mamma och syster till marknaden. Vi fikade och köpte en några marknadssaker, som tex. godisremmar, ringar, snygga hemnycklar... aa lite allt möjligt. Sen åkte jag hem till Evelina (jag övningskörde hela 6 mil! *stolt*) och vi drog senare till marknaden igen. louise var me ;) 
säger bara det, dom brudarna kan dom! ;)
nu undrar jag bara vad som händer ikväll....  vi är ju trotts allt ledig i morgon igen^^ nåja, vissa har tur :)



min snygga outfit.. vet ej om jag gillar hippie stilen igentligen... men någon gång ska man ju sticka ut lite också.. eller vad säger ni? ;)


fikapause.

Kärlek<3

Kommentarer
Postat av: Fransén

du var jätte Fin på alla bilderna så den stilen funkar nog me för dig:)

2009-09-06 @ 18:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0