så är det!


Jens, Mia, Fia, Towe

Jens och Ljusdal :P


Towe och Jens. Bäst!'

Måndagen.
Lolla och John följde med mig hem. klockan 5 drog vi till kläppa för att vi skulle dansa! Bugg. Vi har bestämt att vi ska göra något nytt varje vecka.. vi får väl se hur länge de håller. Nästa vecka blir det i alla fall Boxning! KUL!
nåja, Det vart tillslut jag, Fia, Lolla, John och Jens som skulle dansa, fast Lolla och Fia bangade ut..
Sen gick vi upp för tusentals av trappor, upp på en skidbacke för att se utsikten.
Så dunkade vi hög musik i Fias bil. Jag och Jens sjöng me :D

Idag har vi haft idrott. Grymt jobbigt faktiskt! Innebandy, och Mattias gjorde oss riktigt svettiga.
Så var vi i köket och gjorde rätter tills på Torsdag, då vi ska ha Pärlan hela kvällen för en kvällsbeställning.
Nåja... skola i morgon och sen ska jag sova hos Lolla Onsdag & Torsdag :) så de kanske inte blir fler inlägg på ett tag... Vi får se :)
Har precis varit ute och gått, så nu ska jag hoppa in i duschen!
Ha de så bra! :*

Kärlek<3

Kommentarer
Postat av: Matilde

Åh, håller med dig! Riktigt onödigt ;) men jaja...

Härlig vecka du verkar haft hitills! =) hoppas dagen idag var lika bra! Och ha det så kul hos din kompis! =) kramar<33

2009-09-23 @ 22:03:58
URL: http://matildees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0