fredag

det här blir mitt 301 inlägg, det ni! :D
Idag hade vi livsmedel och jag och jens håller på med ett arbete om lökar. roligare än det låter faktiskt ! tex, visste ni att om man äter mycket lök så kan man få canser av olika slag? Jo ni. Det är sant. Så hade vi näringslära och vi gjorde olika collage om friskvård. Brad Pitt med sin grymma kropp är en som fick vara med på mitt collage! haha. så slutade vi halv 12 , så jag ewis lolla och john tog tåget till Järvsö och fikade på Condis.


Louise och John :)


Ewis :)


Ewis äter fort.... :O  tjejen som äter hur segt som helst... vi älskar dig ändå:D


Choklad me grädde :D min kopp.


Johannes och björk påväg hem i bussen . HAHA


Kommentarer
Postat av: Matilde

Åh, tack ja, det har jag haft! :) tack igen! :)

Mysigt med fika! ;) kramis<33

2009-09-18 @ 19:33:32
URL: http://matildees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0