Vintage klocka

Åh, nu är jag arg. Vart man än är så finns det alltid någon som är helt vrickad, pantad, helt dum i huvudet!! Jag skäms inte ens en liten sekund över att säga det. TUR att det finns riktiga personer med lite vett i också. Inte vet jag vart jag ska titta på henne när hon säger nått heller, för hon skelar så jäkla mycket med ögonen! Nåja, i morgon ska jag jobba kväll, så då slipper jag henne i serveringen....Huvva mejjen.

Mamma och mormor kom i alla fall och åt lunch hos mig idag. Så åkte jag hem med mamma klockan tre, och när vi kom hem beställde vi en Vintage klocka.  Verkligen ett stort plåster på såret måste jag säga! :)
Den kommer ut i någon gång November så jag får vänta ett tag.... men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, eller hur??

Riktigt snygg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0