resa iväg är vad jag vill!

Idag var det huuur kallt som helst ute. hela minus sex grader när jag vaknade! huvva... Nu skulle de sitta fint med en utlandsresa igen.... Kanske till varma Thailand.... eller coola London... eller häftiga New York igen?.... åh!

Thailand. 2003


London. 2008


New york 2009

Har man tur kanske man kan få chansen att åka till Frankrike och Spanien nästa år av skolan. Det skulle ju inte vara helt fel... Eller vad säger ni Lolla och Ewis?? ;)
Nåja. Nu ska jag släppa de där ett tag och prata om något annat... Tex som att vi har restaurangen hela dagen + hela kvällen i morgon. Att gå i skolan från 9 på morgonen till 11 på kvällen är inte min högsta önskan... men ibland så äre väl bara så.. Nåja, jag ska ju servera hela kvällen så de går nog bra. Hoppas på glatt folk då bara^^ och hoppas dom åker hem lite tidigare (a) HAHA! :D

NU blir de duschen och idol.
PUSS<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0