trött till tusen

nu är jag trött trött trööööttttt!!!!

Igår var det torsdag, och de innebar att jag (och resten av klassen) skulle ta över storköket för en dag. Vi skulle börja klockan 7, och min buss gick 6, så de var till att gå upp 5!!! säger bara en sak, jag ska aldrig bli mattant när jag blir stor.    Inte en chans!    Hur som helst så fick jag och Ewis servera efterrätt till 700 (!!) elever hela dagen. Vi såg ut som små blåbär innan de var klart... tss.

välförtjänt avslappning i matsalen!



kvällen spenderades med Mattias. :)  De behövdes efter min slitsamma dag. Bara mysa framför tvn me min tussPuss<3

Idag hade vi bara en lektion, mellan 9 och 20 över 10. Sen gick jag Lolla och Elina till Finess och fikade, vilket också var väldigt behövligt. :)´

Towe, Elina, Louise.




Nu sitter jag här och är trött som ett troll. Ikväll ska jag nog sitta framför tvn och sova framför idol. Så trött är jag :) Jaja.. ni vet ju vart ni hittar mig kväll!

KÄRLEK<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0