så in i bomen!


På bilden ; Jonas
(Fråga mig inte vad han håller på med... haha!)


Super megapixel på korten jag vet...  men på den andra bilden är i alla fall John och Jonas.

Igår jobbade jag kväll på Järnvägs, vilket innebar att jag fick servera (nästan) alla gäster som kom fakiskt... med lite hjälp av Andress förstås. Tror faktiskt de bara kom 40 gäster den kvällen, så det var superlugnt.
John och Jonas var i köket och gjorde maten :)
Idag har jag serverat som vanligt på dagen. Har fått bekräftat för mig att tjejen jag stör mig på (så in i BOMBEN) inte är som alla andra... Hon "har inte alla hemma" som man brukar säga :P  så nu vet jag det i alla fall. Kul att få veta de såhär dagen innan man slutar :P
*i morgon är det sista dagen* nanana vad skönt !

Vi hörs :)

Kärlek<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0