kill me...!

Järnvägs Järnvägs Järnvägs.... Jag håller på att få tillbaka min hämd som sagt! blir bara bättre och bättre faktiskt. Idag skyllde hon ifrån sig från en röra HON (!) ställt till med, och så klart så fick jag ta den skiten. Men jag gav igen på henne sen när hon ville att jag skulle hjälpa henne med övervåningen och både jag och Andress (en till som jobbar där) sa att hon fick klara sig själv. HA! hon gick till och med ut och surade.... Vart har jag hamnat måste jag fråga??! haha. I morgon ska jag i alla fall jobba kväll! me John :) De blir nog bra.
Just det, Mattias var här nyss också och gjorde min kväll. Toppen! :)


Det kommer bara fler och fler kort som alla skickar till mig så jag bara måste lägga upp några... ni kan ju klicka på dom ifall ni har lust åå se dom :)

1. 2.
 3.  4.


1. Emma jag och Sara.
2. Jag och evelina. Där har vi till och med hittat svart läppstift!
3. Christopher(!?) Sara och jag
4. Emelie kommer döda mig för denhär bilden..! Hon fick ju faktiskt mest ragg denna kväll, haha. (tyvärr ingen hon fastnade för riktigt tror ja... haha:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0