frostigt

tjena geeks! Nu har min lovvecka börjat. Känns otroligt skönt måste jag säga... sover länge, tränar, ut och går, läxor blir gjorda... och idag har jag faktiskt varit iväg och tagit svininfluensan på burk. Nej då, men sprutan MOT svininfluensan (om de nu hjälper vill säga!) vet inte vad jag ska tro om den än, så det blir upp till  bevis nu då.
Idag tog jag min lilla promenad och insåg att det fanns så mycket frostiga löv, träd och buskar ute så.... jag fick ta ett varv till, med kameran med mig. Bilderna ska jag lägga in nu, på stört!







Kalla bilder, ellerhur? ohhh, de var (ÄR!) väldigt ruggigt ute faktiskt. 

På Lördag ska vi åka till sundsvall för att gå i affärer och äta på något fint ställe. Mamma fyller nämligen år! men tro inte att min Lördag kommer att bli så lugn... Isabelle och Anna-Lena ringde nämligen tidigare idag och frågade om jag ville servera igen på pärlan på lördagskvällen. Får bara hålla tummarna på att det inte blir över 200 pers och inte längre än till två på natten!
Nåja, jag ska gå och fortsätta ha lov nu.

KÄRLEK<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0