STORA Dollartecken


Mina ögon är som dollartecken just nu. Jag har nämligen fått sommarjobb i tre veckor av komunen! Så  nu när jag ska till New York om 35 dagar så kommer jag shoppa järnet! ;) Jag blir precis klar med praktiken innan jag åker till New York vilket är väldigt bra^^ så nu är jag väldigt glá :D

Finns inte mycket att berätta om min dag i övrigt precis.. vi hade en lektion på morgonen och så slutade vi kl.10:00 YES, vad kul att åka till skolan för en lektion -.-  aja :P

NU tänker jag kolla på film  (:
Love. T<3

Kommentarer
Postat av: The T<3

Sv; Thanks !



Fin header ;)

Vem har knäppt, va va va? :D

2009-06-05 @ 16:56:56
URL: http://tajjz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0