gula vattenmeloner!


Jaså, ni trodde inte det fanns på riktigt? näe, inte jag heller... men det gör det!

Jag har jobbat i en och en halv vecka nu, och allt går jätte bra. Känns bra att pengarna snart kommer in på kontot! ^^
Thomas bara bygger på sitt hus... jo, han fick ett eget hus av sina föräldrar när han tog studenten för nästan en månad sen. Men det är väl klart snart :) vi invigde att sova där i söndags. Väldigt mysigt!
Det är bara 10 dagar kvar tills vi drar till New York, 10 dagar till jag slutar jobbet, 10 dagar till Annelie min kära dagmamma ska begravas, ja jag tror allt händer om 10 dagar, åå hur sjutton ska jag hinna med allt!?


Nu.... till tvn (:

Love <3

Kommentarer
Postat av: Sjalstar

Coolt hur smakar dem???

2009-07-02 @ 11:51:06
URL: http://sjalstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0