Kanon

God kväll alla bloggare!
Idag har jag , dukat upp hela matsalen inför julbordet. Gått på en julshow. Gjort om en låt med Elina och Lolla-Som jag kommer skriva ner i morgon (Lovar!) Målat en stor teckning med Elina efter skolan (Tss!) Där det står HR08 och ett stort hjärta. (skit snygg, den ska upp i klassrummet inom kort, typ i morgon.) Sen åkte jag och Mattias hem till honom. :) Nu är jag hemma och är lika trött som alla andra dagar. :P
Gårdagens jobb gick föresten kanon! Vintergatans alla högstadie elever fick jag servera, (många kända ansikten med andra ord!) och nu är jag lite rikare än vad jag var igår, vilket alltid känns bra.
Nu blir det snart sängen för Towe. Det är ju en dag i morgon också. God natt!

KÄRLEK<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0