ICE COLD.

Gårdagen;










Igår gick vi i skolan från 10 till 11. Vi fikade bara och sa hej då . :) Sen drog jag och Lolla till hudik, köpte dom sista julklapparna och åkte hem till Lolla efter det. Vi gjorde nachos och bara slappade framför tvn. Riktigt mysigt faktiskt.
Alla klagar på hur mycket snö det har kommit så det ska inte jag göra. Där emot så ska jag klaga en aning på temperaturen!
i tisdags var det -5 grader och det är väl okej.
Onsdags ; -11 grader.  lite kallt.
Torsdags; -25 grader är väldigt kallt!
men -30 är fööör kallt!! Nu är det så att igår var det hela -30 grader ute. Bussdörrarna frös fast på bussarna, bilarna startade inte, man kunde över huvud taget inte vara ute mer än några minuter för än man blev en stor isbit. Ingen dunjacka i värden klarar en sån kyla. Eller jo kanske, men inte köper man en dunjacka som ska klara såna temperaturer i vilket fall.
aja nog om det. Låten jag lovade er kommer lite senare idag. :)

KÄRLEK<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0