självaste Towe Madeleine Mickelsson...




Världens största kopp med varm choklad i får lugna ner mig från denna dag.
Igår kväll hände nämligen något som inte fick ska hända. okej, för att ni ska förstå så måste jag förklara från början...
När jag gick i 1an så fick vi åka till biblioteket med fritids. Där fanns inte bara böcker utan närmligen en trähäst hög som en vanlig häst också. Så klart så skulle ju självaste Towe Madeleine Mickelsson upp på den! Jag fick hjälp av min kompis Cecilia som då buttade på mig bak i från, och vad tror ni händer?!? jag åker över på andra sidan och slår tänderna i golvet!! min ena framtand går av, och sen dess har den halft varit en plasttand. Igår så lossnade den (som tur var EFTER att Mattias åkt hem.)  OCH veem vill gå till skolan utan en halv framtand?? haha så mamma fick ringa till tandläkaren, dom satte dit en ny tand och sen fick jag skynda mig till skolan. Som tur var har jag världens bästa mormor så hon skjutsade dit mig och hämtade mig så jag slapp gå från tandis till gymnasiet.

Mys hos mormor :)

Så den här dagen har jag ägnat mig åt att skylla allt på min lilla vän Cecilia. (allt är hennes fel.) tss!
Nåja. läxor och sånt har jag också som måste fixas. talk to you later!
KÄRLEK<3


Mormors SÖÖÖÖTA tomtar ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0