fredagkväll

Jag och Tilda tog moppen för att hyra film och köpa en massa godis igår. Det  vart en massa strul, som att banken tog mitt kort för att det hade gått ut(!?) :S
nåja, sen kom i alla fall Emelie och vi satte oss ute på balkongen med en massa tända ljus, godis, min sterio (haha), och kort.


¨
Efter ett tag fick vi besök av Erik (emelies lillebror.)



och sen fick vi även mer besök..... HAHA!

Efter kortspelet gick vi in och kollade på filmen !"The heartbreak kid" och jag somnade efter halva... men bara fatt' skolan tar kål på mig åå emelie! ^^

Nu ska jag till hårsallongen "Frizz ANN" och klippa mig. hoppas det blir bra ^^

KÄRLEK!

PS!- kolla in Mathildas blogg vettja! tryck här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0