Paris 8110-->

godmorgon på er! sovigt gott? jag har^^
Nu är det inte långt kvar tills skolan börjar igen.... jag vet inte hur ni har det, men jag tror de flesta börjar på Torsdag lika som jag? Nåja, jag börjar halv 11 och ska dessutom sova i Lollas lägenhet tillsammans med henne och Ewis så det blir en lång sovmorrgon ändå. Så tror jag att jag längtar lite, jag ska ju börja 2an på gymnasiet så jag känner mig lite halvmäktig.
I morgon hinner jag nog inte lägga in något inlägg efter som att jag och Mathilda ska till Hudik på en shoppingrunda, och sen ska jag Lolla och Ewis på Kina och efter det ska vi till Lollas lägenhet. Därför skriver jag ett litet inlägg nu istället!

Nedanför; skylltar som visar hur långt det är till alla affärer. Den satt mitt uti skogen vid lakbäck (: Ser ni hur långt det är till Paris? ;)

Kommentarer
Postat av: Jonna

sv: hehe ja den är super mysig!:) finns i alla färger typ

2009-08-18 @ 12:22:56
URL: http://jonnisponnis.blogg.se/
Postat av: Evelina

sv: ooooh! :D vi kanske ses då?! :D



Tuffa skyltar du! :D



Kram<3

2009-08-18 @ 17:36:05
URL: http://eviiilajnaa.blogg.se/
Postat av: evaveva

oh så snygg du är!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-08-19 @ 19:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0