grekar isbitar galna hönor och pärlor!

Igår tog jag och mina kompisar, Elina och Carro, ledigt från skolan för lite shopping i Hudik^^ Jag skulle till tandläkaren också men det tog bara 10min eller nått så efter det så shoppade vi.
Elinas kille, Clas var med oss när han slutat skolan han också :) .
Vi åt på Jambo, och där hade dom väldigt roliga mackor! okej, mackorna såg väl ut som vanliga baguetter, men dom hade väldigt roliga namn, nämligen Greken, isbiten, galna hönan, och pärlan! haha.
Idag har vi varit i ljusdal, mamma jag och tilda för farstas present och så :) vad har ni köpt till era pappor? ;)
Ikväll ska jag till Elina och Carro :) Girls night tonight, ohh yes!
Näe, nu ska jag ner och äta kykling spett, med tsatsiki och couscous! mmmmm vad gott säger jag bara!


Elina och Clas :)
(Carro hatar att vara med på kort så jag fick inget på henne :( )

Kommentarer
Postat av: Filippa

haha roliga namn :)

2008-11-09 @ 16:19:04
URL: http://ippas.blogg.se/
Postat av: Pernilla

ja jag har haft en helt okej helg tack :) självdå?

2008-11-09 @ 16:45:30
URL: http://pernillaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0