Ge mig!

Snälla Tomten...
Jag önskar mig Björn Gustavsson i julklapp (a)


Tredie advent idag .

Igår handlade jag julklappar, var på marknad, var med frank -MedFler-, kollade på film ^^  Oh, det är tur att ett dygn har 24 timmar, annars skulle jag aldrig hinna med så mycket!
Jo jag är nästan klar med alla julklappar, och det känns skönt. min önskelista blir bara längre och längre så den kommer nog aldrig bli klar... Jag vill ha, jag vill ha, jag vill ha... Men tomten, du får gärna ge mig Björn Gustavsson i ett litet rött paket med vita snören! Då skulle jag bli glad. Jag har i alla fall önskat mig hans nya DVD film ^^

5 dagar kvar i skolan och sen får vi lov! min lillasyster tilda får lov om tre dagar den lilla lyllosten! Och vissa har redan fått lov... men vi ska ändå bara leka lekar så jag är inte så jätte avis ;)

pepparkakshuset, pepparkakorna, och lussebullarna är klar allihop. Knäck kanske blir idag?  det är sååå mycket härligare att göra eget än att köpa. Det är ju tråk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0